Вітаю Вас, Гість

Наталія Миколаївна працює вчителем музики Семенівської ЗОШ І-ІІ ступенів з 1994 року.

Працюючи над проблемним питанням "Розвиток вокально — хорових навиків учнів" , Наталя Миколаївна користується методиками, які розвивають чутливість учнів до музики, ведуть їх у світ добра і краси, допомагають відкрити в музиці животворне джерело людських почуттів, виховують здатність до активної різнобічної діяльності, формують ціннісно — орієнтаційне ставлення до музичного мистецтва, сприяють розвитку художньо — творчих здібностей дітей.

На її уроках музика сприймається як живе й захоплююче мистецтво, тому таким самим живим і захоплюючим є процес навчання.

Вчителька розвиває творчі здібності учнів до співу, музикування, виховує в них художні смаки, вчить розмірковувати про почуту музику, робити висновки і узагальнення.

Музично — творча діяльність її учнів виявляється в імпровізації пісенних мелодій, придумуванні нескладних мотивів, інсценуванні сюжетів пісень, складенні елементарних танців, створенні ігр — драматизації, ритмічних супроводів. Важливим стимулом до творчості є створення на уроці пошукових ситуацій ( впізнання мелодій у різному звучанні).

Роботу щодо оволодіння вокально — хоровими, музично — ритмічними та іншими практичними навичками проводить в тісному зв’язку із засвоєнням конкретної теми.

При підготовці до уроку враховує сучасні підходи до організації навчально-виховного процесу й одночасно спирається на закономірності самої музики, пам’ятаючи, що урок музики повинен бути уроком мистецтва.

Вона вміє зацікавити дітей музикою, обрати доцільну форму спілкування, враховуючи унікальність кожного учня.

Тому в своїй практиці, поряд з традиційними типами уроків, вона використовує і нетрадиційні форми уроків:

-   комбінований урок;

-   урок введення в тему;

-   урок узагальнення теми;

-   інтегрований урок;

-   урок - екскурсія;

-   урок- гра;

-  урок - концерт;

- урок - дискусія;

- урок-диспут;

- урок - вікторина;

- урок - конкурс;

- урок — подорож.

Відповідно до обраного типу уроку вона застосовує (при потребі) інтерактивні методи навчання, які створюють найсприятливіші умови для міжособистісної взаємодії учнів. Серед них:

-   індивідуальна робота;

-   робота в парах;

-   робота в групах ( "карусель", "ажурна пилка", "мозковий штурм", "дерево рішень", "мікрофон", "навчаючи — навчаюсь");

-   поєднання групового і індивідуального методів навчання, коли спів одного класу чергується зі співом одного учня;

-   імітаційні ігри;

-   рольові ігри (інсценізації, драматизації);

-   дискусія (метод "Прес", "Обери позицію");

-   дебати;

Костюк Наталія Миколаївна впроваджує в практику елементи передового педагогічного досвіду. Є активним учасником районних колективних форм роботи, всіх районних виступів фольклорних колективів. Вона вмілий організатор усіх виховних заходів у школі, бере активну участь у громадському житті села ( є керівником сільського вокального колективу "Чарівниця", завжди допомагає у проведенні дитячих ранків у місцевому дитячому садочку "Білочка").

її наполеглива праця дає позитивні наслідки: учні вміють і хочуть співати, проявляють бажання займатися музикою.

ПОВНИЙ МАТЕРІАЛ МОЖНА ЗАВАНТАЖИТИ ТУТ   /robota_uchasnika.pdf